Czas na pierwszą odsłonę listy książek, które są szczególnie przydatne menadżerom ebiznesu. Typy zebrane od menadżerów z Polski i ze świata.

  1. E-Commerce User Experience – NNgroup
  2. Waiting for your Cat to Bark – Eisenberg & Eisenberg
  3. Call To action – Eisenberg & Eisenberg
  4. Webdesign for ROI – Loveday / Niehaus
  5. Why we Buy (the science of shopping) – Paco Underhill
  6. Web Analytics, an hour a day – Avinash Kaushik
  7. Alchemia manipulacji – R. Bandler, J. La Valle
  8. Zarządzanie czasem – Brian Tracy
  9. Network Culture: Politics for the Information Age – Tiziana Terranova
  10. eBrands – Phil Carpenter
  11. Crossing the chasm – Geoffrey A. Moore
  12. Sztuka Public Relations, dzieło zbiorowe
  13. Founders at Work: Stories of Startups’ Early Days – Jessica Livingston
  14. Search Engine Marketing Inc., Mike Moran, Bill Hunt
  15. Wikinomics, How Mass Collaboration Changes Everything – Don Tapscott i Anthony D. William
  16. Strategia Błękitnego Oceanu – Chan Kim Mauborgne
  17. Fama. Anatomia Marketingu Szeptanego – Emanuel Rosen
  18. Brand Hijack  – Alex Wipperfurth
  19. Psychologia Internetu  – Patricia Wallace
  20. Prawo w sieci – Zakres regulacji internetu – Piotr Waglowski
  21. Nie każ mi myśleć! –  Steve Krug
  22. Zmień się i bądź rozpoznawalny. – Seth Godin
  23. Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług.  – Guy Kawasaki
  24. Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. –  Wojciech Kyciak, Karol Przeliorz
  25. Wyróżniaj się lub zgiń – Jack Trout
  26. Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die – Chip Heath, Dan Heath
  27. Democratizing Innovation – Eryk von Hippel
  28. The Sources of Innovation – Eryk von Hippel

Polecaliście także wystąpienia i prezentacje z YouTube. Pojawiła się między innymi osoba Nikesh Arora – szefa Google na Europę.

Konkurs na wasze typy jeszcze trwa. Wśród osób, które zgłoszą swoje typy wylosujemy 10 książek biznesowych wydawnictwa One Press.

Co sądzicie o tej liście, czego brakuje, co warto dodać?