Z MaxROY współtworzymy kompleksowe szkolenie z marketingu internetowego. Duża piguła wiedzy: 5 dni, 9 szkoleń, 10 specjalistów.

Szkolenia poprowadzą:

  • Marta Klimowicz – doktorantka socjologii, badaczka Internetu, blogerka. Autorka wielu artykułów poświęconych społecznym aspektom Internetu. Od czterech lat prowadzi znanego bloga „Socjologia internetu”, na którym dzieli się swoimi badaniami dotyczącymi społeczności internetowych, mikroblogów i blogosfery.
    Prowadzi: Szkolenie Social Media
  • Tomasz Karwatka – Specjalista ds. Usability, prowadzi firmę Divante.pl i współtworzy agencję Ideacto.pl. Na co dzień pracuje nad poprawą użyteczności największych polskich portali internetowych.
    Prowadzi: Szkolenie z Usability
  • Tomasz Fronczak – Autor książek i publikacji o marketingu internetowym, na Search Marketing Week poprowadzi oba szkolenia z Google AdWords oraz pierwszą część szkolenia z SEO i pozycjonowania.
    Prowadzi: Adwords Podstawowe, Adwords Zaawansowane, SEO
  • Wojciech Kyciak – Autor książek poświęconych sklepom internetowym i sprzedaży na allegro. Prowadzi firmę konsultingową kyciak.pl oraz blog ecommerce.blox.pl, praktyk e-commerce.
    Prowadzi: Szkolenie Sklepy Internetowe
  • Cezary Glijer – Weteran branży SEO, obecny w niej od 1997 roku, wzbogaca szkolenia swoim wieloletnim doświadczeniem i odważnymi poglądami. Prowadzi blog Cezzy.pl oraz firmę WebMediaGroup.ie
    Prowadzi: Szkolenie SEO, Szkolenie SEO PRO!
  • Paweł Sala – Ważne ogniwo agencji Freshmail.pl udostępniającej najbardziej innowacyjne narzędzia do email marketingu w Polsce.
    Prowadzi: Szkolenie E-mail Marketing
  • Cezary Lech – Wieloletni praktyk pozycjonowania, kieruje działem SEO w MaxROY.com. O swoich doświadczeniach SEO regularnie pisze i mówi na łamach SprawnyMarketing.pl
    Prowadzi: Szkolenie SEO, Szkolenie SEO PRO!, AdWords podstawowe, AdWords zaawansowane
  • Piotr Jarosz – Twórca i właściciel serwisu sklepy24.pl, strony skupiającej praktycznie wszystkie sklepy internetowe w Polsce. Trendy w E-commerce raz w roku podsumowywane są Raportem E-Handel Polska 2009.
    Prowadzi: Szkolenie Sklepy Internetowe
  • Przemek Modrzewski – Zajmuje się tworzeniem strategii i promocją produktów i usług w internecie. Nadzoruje komórkę SEM w jednym z największych wydawnictw B2B w Polsce, pisze blog marketinglab.pl.
    Prowadzi: Szkolenie Google Analytics
  • Bartek Berliński – Search Marketing konsultant w grupie Allegro.pl. Od lat specjalizuje się w budowaniu strategii widoczności w wyszukiwarkach na podstawie analizy psychologii zachowań konsumenckich, analityce internetowej i SEO – w szczególności dla dużych serwisów ecommerce.
    Prowadzi: Szkolenie SEO, Szkolenie SEO PRO!, AdWords podstawowe, AdWords zaawansowane

Więcej informacji: http://searchmarketingweek.com/

Jeszcze do 30 kwietnia obowiązują niższe ceny zakupu udziału w szkoleniach.