Według najnowszych danych com Score opublikowanych na blogu TechCrunch, przeciętny amerykański widz YouTube ogląda miesięcznie średnio 5 godzin nagrań video umieszczonych w serwisie. W maju tego roku każdy z 176 milionów amerykańskich użytkowników YouTube przebywał w serwisie prawie 16 godzin. Podsumowując, całkowita liczba amerykańskich widzów YouTube odbyła łącznie 5,6 miliardów wyświetleń w ciągu tylko 1 miesiąca. Co więcej, 83,3% użytkowników Internetu w Stanach Zjednoczonych oglądało video online.
Ze statystyk wynika, że YouTube wciąż zajmuje pierwsze miejsce dzięki ponad 147 milionom unikalnych użytkowników, ponad 2 milionami wyświetleń i średnią czasu odwiedzin na stronie na użytkownika równą 311 minutom.
Na drugim miejscu znalazło się VEVO (60 milionów oglądających, 309 milionów wyświetleń), a następnie Yahoo (55 milionów widzów) i Facebook (48 milionów widzów).
Dodatkowo, w maju amerykańska publiczność video online obejrzała aż 4,6 miliarda reklam video, w porównaniu z zaledwie 3,8 miliarda w kwietniu. Wśród nadawców reklam video bryluje Hulu – 1,3 milarda wyświetleń.
Reklamy video docierają do 45% amerykańskiej populacji, średnio 34 razy w miesiącu.
Co to wszystko oznacza dla przedstawicieli branży e-Commerce? Reklama video pełni coraz ważniejszą funkcję w przestrzeni marketingu internetowego. Planując skuteczną kampanię w Internecie, nie możemy o tym zapominać. Wygląda na to, że reklama video może stać się kluczem do sukcesu marketingowego w niedalekiej przyszłości także w Polsce.
Po szczegółowe dane zajrzyjcie do artykułu http://techcrunch.com/2011/06/17/comscore-the-average-youtube-viewer-watches-5-hours-of-videos-a-month/ .

Według najnowszych danych uzyskanych przez ośrodek badań Internetu comScore, a opublikowanych na blogu TechCrunch, przeciętny amerykański widz YouTube ogląda miesięcznie średnio 5 godzin nagrań video umieszczonych w serwisie. W maju tego roku każdy z 176 milionów amerykańskich użytkowników YouTube przebywał w serwisie prawie 16 godzin. Podsumowując, całkowita liczba wyświetleń video na YouTube w USA  to łącznie 5,6 miliardów w ciągu tylko 1 miesiąca. Co więcej, 83,3% amerykańskich użytkowników Internetu oglądało video online.

Ze statystyk wynika, że YouTube wciąż zajmuje pierwsze miejsce dzięki ponad 147 milionom unikalnych użytkowników, ponad 2 milionami wyświetleń i średnią czasu odwiedzin na stronie na użytkownika równą 311 minutom.

Na drugim miejscu znalazło się VEVO (60 milionów oglądających, 309 milionów wyświetleń), a następnie Yahoo (55 milionów widzów) i Facebook (48 milionów widzów). VEVO, w Polsce znane od niedawna, to multimedialna platforma oparta na YouTube’ie, a powstała we współpracy Google i Universal Music.

Dodatkowo, w maju amerykańska publiczność video online obejrzała aż 4,6 miliarda reklam video, w porównaniu z zaledwie 3,8 miliarda w kwietniu. Wśród nadawców reklam video bryluje Hulu – 1,3 milarda wyświetleń.

Reklamy video docierają do 45% amerykańskiej populacji, średnio 34 razy w miesiącu.

Co to wszystko oznacza dla przedstawicieli branży eMarketingu? Reklama video pełni coraz ważniejszą funkcję w przestrzeni marketingu internetowego. Planując skuteczną kampanię w Internecie, nie możemy o tym zapominać. Wygląda na to, że reklama video może stać się kluczem do sukcesu marketingowego w niedalekiej przyszłości także w Polsce.

Po szczegółowe dane zajrzyjcie do artykułu com Score: The Average YouTube Viewer Watches 5 Hours of Videos a Month.