Zapraszamy na przyszłotygodniowe szkolenie Usability, które poprowadzi współpracujący z nami Wojtek Kuśmierek. Szkolenie odbędzie się w przyszły czwartek (15 marca) podczas poznańskiej imprezy szkoleniowej SearchMarketingWeek.com. SearchMarketingWeek to nie tylko usability, ale także SEO, AdWords, e-mail marketing, bezpieczeństwo aplikacji internetowych i analityka internetowa.

Jedne strony przyciągają klientów i generuję sprzedaż. Inne – pozornie podobne – nie. Od czego to zależy? Jak to się dzieje, że niektóre sklepy internetowe sprzedają 4 razy więcej niż średnia w branży? Podczas całkiem nowego szkolenia Usability (wcześniejsze edycje szkolenia w ramach SearchMarketingWeek.com prowadził Tomek Karwatka):

  • Pokażemy w jaki sposób użytkownik postrzega Twój serwis WWW.
  • Zaprezentujemy porady, które podniosą wskaźniki biznesowe Twojego serwisu – gotowe do wdrożenia w kilka dni.
  • Przeanalizujemy wstępnie wybrane serwisy uczestników szkolenia.
  • Zaprezentujemy najskuteczniejsze narzędzia badania i poprawy użyteczności.

Szkolenie poprowadzi Wojciech Kuśmierek, współzałożyciel UseLab, jednej z pierwszych (2006) polskich firm usability. Od tego czasu pracował dla marek takich jak Ceneo.pl, Allegro, mBank, BGŻ, Millennium, Aviva, Axa, Liberty Direct, Plus, Agora, Gadu-Gadu, Raiffeisen i innych, gdzie ulepszał ich serwisy internetowe, mobilne, formularze, aplikacje i landing page. Wykłada na studiach podyplomowych „Architektura informacji i badania użyteczności nowych technologii” na SWPS.

Wojtek opowie jak:

  • Podnieść konwersję (ilość zakupów do ilości odwiedzin).
  • Zmniejszyć współczynnik porzuceń koszyka.
  • Zmniejszyć współczynnik odrzuceń.
  • Zbudować lojalność użytkowników do serwisu.
  • Zwiększyć satysfakcję klientów…

…a ponadto deklaruje, że rzeczowo odpowie na każde pytanie, które padnie podczas szkolenia.
Szczegóły i rejestracja:

http://SearchMarketingWeek.com