Kontynuując przedstawianie najlepszych sklepów modowych według Internet Retailer HOT 100, przedstawiam kolejne ciekawe rozwiązania.

Justfab.com 

W tym roku firma poszerzyła swój asortyment ale punktem wyjścia były buty. Obecnie aż 99,5% przychodów firmy pochodzi z zakupów subskrybcyjnych. Model jest prosty – określasz swój styl i otrzymujesz rekomendacje produktów. By zachować najlepszą jakoś obsługi firma zatrudnia obecnie 125 konsultantów, którzy dodatkowo wspierają klientów w doborze produktów.

Nowe kategorie, dodane niedawno, to między innymi biżuteria. Firma wchodzi właśnie do Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Kanady.

Lululemon.com

To co rzuca się w oczy w sklepie sportowym Lululemon.com to nowoczesny design. Po zagłębieniu się dalej, dostrzegamy to co jest naprawdę istotne. Karty produktowe są doskonale zaprojektowane – wypełnione zróżnicowanym contentem. Najmocniejszą stroną serwisu są zaś opinie. Każda opinia zawiera także informacje o osobie oceniającej produkt – między innymi jakie dyscypliny uprawia. Znakomicie ułatwia to ocenę przydatności opinii.

Przy oglądaniu sklepu – wybierz wersję na USA. Można wybrać wersję z dostawą do Polski ale oferta sklepu zawęża się wtedy.

Modcloth.com

Serwis oferuje program „Be the Buyer” gdzie użytkownicy głosują (oraz zachęcają swych znajomych poprzez social media) na najciekawsze produkty. Wybrane przez klientów produkty trafiają do produkcji i na wirtualne półki w Modcloth.

Reebok

Personalizacja produktów to trend od jakiegoś czasu pojawiający się w różnych miejscach. Jednakże w wypadku Reebok to już nie ciekawostka. Firma umożliwia daleko posuniętą personalizację produktów. Na listach produktów zamiast przycisku Buy pojawia się Design your own (z pewnością ma moc wciągania w interakcję).