Przygotowaliśmy kilka inspiracji dla księgarń internetowych – PDF.

Kto właśnie kupuje

Zagwozdką każdego zespołu obsługującego sklep internetowy jest to, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Dla wielu firm wyraźnym priorytetem jest szybki sukces finansowy. Są także takie firmy, których pasją jest to czym się zajmują. Podchodzą one empatycznie do swoich klientów starając się wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom, a wtedy… sukces finansowy jest przyjemnym produktem ubocznym potwierdzającym, że wykonali Dobrą robotę.

Księgarnia internetowa Book Depository w bardzo oryginalny sposób zdobywa zaufanie nowych klientów, a przy okazji pozwala w niekonwencjonalny sposób przeglądać ofertę sklepu. Wpadła na pomysł, aby pokazywać w czasie rzeczywistym zakupy realizowane w ich sklepie. System wskazuje na mapie świata miejsce zamieszkania klienta z informacją zawierającą tytuł i autora zakupionej właśnie książki, wraz z określeniem czasu zakupu.


źródło: http://www.bookdepository.co.uk

W przygotowanym materiale znajdziecie kolejne inspiracje – zobacz prezentację inspiracje dla księgarń internetowych.