Przedstawiamy państwu raport który, współtworzyliśmy razem z Domodi.pl, oraz Brand24

Adresatem raportu są przede wszystkim małe i średnie firmy działające w branży odzieżowej, związane z modą agencje kreatywne i interaktywne, marketerzy oraz osoby zainteresowane tematyką mediów społecznościowych, które na podstawie raportu będą mogły porównać popularność np. swojej marki i ekspansję poszczególnych kanałów dystrybucji informacji z wynikami wskazanych przez nas pionierów. Będą też mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia cytowanych w raporcie ekspertów.

źródło domodi.pl

źródło domodi.pl

Raport zawiera trzy części. Najwięcej miejsca poświęciliśmy wypowiedziom ekspertów, gdyż zebrane razem perfekcyjnie oddają trendy w komunikacji w social mediach nakreślając czytelną prognozę. Drugą część stanowi raport z monitoringu najpopularniejszych polskich marek odzieżowych w tym Reserved, Solar, Monnari i wiele innych, wykonany przy użyciu narzędzia Brand24, ta część pozwala docenić szczegółowość narzędzia. Ostatni rozdział to „Poradnik Dobrych Praktyk” w komunikacji z klientami, będący lapidarnym kompendium najważniejszych informacji i wniosków zebranych w trakcie analizy i w wyniku doświadczenia zbieranego przez Ideacto.

Raport można pobrać ze strony http://domodi.pl/raport-marki-odziezowe-w-mediach-spolecznosciowych/