Profesjonalista w eHandlu” to nowy projekt Fundacji Polak 2.0. Powstał on w odpowiedzi na problem braku wykwalifikowanej kadry, odpowiadającej za rozwój kanałów sprzedaży online po stronie e-sklepów i firm, które wykorzystują internet w sprzedaży.

W rozmowach z naszymi partnerami często pojawiał się problem braku wykwalifikowanej kadry, jako bariera do dalszego rozwoju firmy – mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0.

Wielokrotnie słyszeliśmy opinie, że na polskim e-­commerce brakuje konkretnej liczby wartościowych pracowników. Fundacja Polak 2.0, związana z rynkiem e-commerce, od kilku lat organizując Targi eHandlu i budując społeczność e-sprzedających wokół spotkań ShopCamp, podjęła decyzję o utowrzeniu projektu “Profesjonalista w eHandlu” związanego z ustaleniem standardów kompetencji przyszłych pracowników. 

Czego możesz się dowiedzieć?

  • Kiedy zostanie naliczone obejrzenie materiału wideo w reklamie TrueView In-Stream (pomijalny pre-roll)?
  • Jakimi wskaźnikami można najlepiej zmierzyć efektywność systemu rekomendacji?
  • Jeżeli użytkownik najpierw kliknie w link przesłany w newsletterze, a następnie ponownie odwiedzi Twoją stronę klikając w banner, które źródło wejścia zostanie przypisane drugiej wizycie?

– to przykłady egzaminacyjnych pytań.

Uczestnicy programu otrzymują dostęp do bazy wiedzy przygotowanej przez Partnerów Merytorycznych programu.
Celem “Profesjonalisty w eHandlu” jest edukacja oraz certyfikowanie potencjalnych pracowników. Program to także szansa na przyswojenie i sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu e-commerce, marketingu internetowego, logistyki, czy prawa e-handlu.

Szczegółowe informacje na stronie ehandel.edu.pl.