1. Ponad połowa kupujących online wciąż polega na sklepach stacjonarnych.

Geometry Global raportuje, że 65% decydujących się na zakup towaru przez Internet wciąż odwiedza sklepy offline. Najczęściej podawane powody to „Zobaczenie produktu na żywo” oraz „Porównanie cen”.

Źródło:  http://www.bizreport.com/2014/10/65-of-shoppers-still-rely-on-visits-to-physical-stores-durin.html

2. Inbox zmusza e-przedsiębiorców to znalezienia innych sposobów na e-mail marketing.

Czasami Google próbuje wiele rzeczy ułatwić, a czasami wypuszcza nową aplikację do obsługi skrzynki mailowej. Dzięki Inbox większość wiadomości e-mail od e-sklepów trafia do specjalnej zakładki „promocje”, co sprawia, że trzeba być bardziej pomysłowym, by dotrzeć ze swoimi ofertami do klientów.

Źródło: http://www.internetretailer.com/2014/10/22/google-disrupts-e-mail-marketing

3. Aviso pozwala lepiej określić, na której ofercie skupić swoje działania. 

Dzięki Aviso Insights managerowie sprzedaży mają porządne wsparcie w podejmowaniu decyzji. Narzędzie to pomaga zebrać leady, analizy i prognozy, by przedstawić czytelny obraz rynku i móc lepiej odnaleźć swój „Real Deal”.

Źródło: http://www.ecommercetimes.com/story/Aviso-Helps-Sales-Managers-ID-the-Real-Deals-81226.html

 4. 27% porzuconych koszyków podczas świątecznego szaleństwa.

Przewidywane wyniki sprzedaży online to aż $100 miliardów, a co najmniej 20% z tej kwoty pochodzić będzie z m-commerce, jak twierdzi IBM. To świetne prognozy. Niestety $8 miliardów może zostać stracone w wyniku porzucania koszyków.

Źródło: http://www.bizreport.com/2014/10/forecast-27-of-holiday-buys-could-be-lost-to-abandoned-carts.html

5. Spersonalizowana reklama Adkontekst eCommerce  dociera do 92% internautów.

Nowa usługa wprowadzona przez Netsprint pozwala na emisję reklam na powierzchni sieci, która zrzesza najbardziej popularne polskie portale. Natomiast dzięki temu, że reklamy są dynamiczne, a ich tworzenie jak i wyświetlanie odbywa się w czasie rzeczywistym, są dla klientów bardziej zauważalne.

Źródło: http://evigo.pl/9790-netsprint-wprowadza-nowa-usluge-branzy-e-commerce/