1. B2B eCommerce Guide 2015 już dostępny.

Tylko w USA rynek B2B w e-commerce jest wart prawie 1 bilion dolarów. Właśnie dlatego Internet Retailer zebrał w jednym miejscu trendy, dane, informacje ‘how to’ i case studies o e-przedsiębiorcach działających w B2B.

Źródło: http://www.internetretailer.com/b2b-ecommerce/?cid=2015-B2BGuide-IRTLead

2. „Black-Box Recorder” dla e-commerce.

UserReply było oryginalnie przeznaczone do funkcjonowania lokalnie, teraz jednak, gdy jest dostępne w chmurze stanowi konkurencję dla Tealeaf – produktu IBM. Oprogramowanie to pozwala na śledzenie ścieżki użytkowników, bo umożliwia nagrywanie i późniejsze odtwarzanie ich sesji.

Źródło: http://techcrunch.com/2014/10/30/user-replay/?ncid=rss

3. E-przedsiębiorcy B2B mają coraz bardziej indywidualne podejście do sprzedaży – raport Forrester Consulting.

Jakie są potrzeby firm B2B? “The Rise of the Empowered B2B End User Buyer” zwiera odpowiedzi i liczby, które pomogą sprostać ich obecnym wymaganiom.

Źródło: http://www.internetretailer.com/2014/10/27/b2b-buyers-are-gaining-online-purchasing-independence

4. Content zwiększa konwersje w e-commerce – raport.

Odpowiednie treści na stronie internetowej sklepu zwiększają zaangażowanie klienta, a tym samym wpływają na późniejszy zakup. Wynika tak z badań przedstawionych w raporcie L2’s Intelligence Report: Content&Commerce.

Źródło: http://evigo.com/17183-report-content-commerce-bound-together-increase-conversion/

5. PayPall, eBay i Metro Group – sprzedaż wielokanałowa w praktyce.

„The Inspiration Store” został otwarty w październiku i łączy w sobie trzy różne sposoby dokonywania zakupów: online przez smartfon lub tablet, offline oraz za pomocą cyfrowych wyświetlaczy. Wymiana asortymentu następuje co dwa tygodnie.

Źródło: http://www.dlahandlu.pl/wiadomosci/metro-group-ebay-i-paypal-otworzyli-wspolnie-sklep-ma-byc-modelowym-przykladem-omni-chanell,38426.html