European Marketing Automation Congress to największe w Europie wydarzenie poświęcone Marketing Automation. SALESmanago zaprosiło 16 prelegentów z przodujących polskich oraz zagranicznych firm branży eCommerce, B2B, B2C i Marketing Automation.

Swoją wiedzą podzielą się między innymi tacy eksperci jak:

  • Ian Michiels, CEO, Gleanster – czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation
  • Rafał Brzoska –  założyciel i współwłaściciel grupy Integer.pl
  • Michał Brański – Członek Zarządu Wirtualnej Polski, Założyciel portalu o2.pl
  • Piotr Stohnij – Online Communication Manager, Harvard Business Review Polska
  • Grzegorz Błażewicz – CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

CEO Divante – Tomasz Karwatka przedstawi temat: „Kiedy i co automatyzować? Usability, automatyzacja i pierwiastek ludzki.”

Oprócz tego wykłady od najlepszych w Polsce specjalistów codziennie wykorzystujących Marketing Automation we Fru.pl, Audioteka, Yves Rocher, Divante, Rainbow Tours, PricewaterhouseCoopers, Harvard Business Review Polska. Nie zabraknie również najnowszych trendów i innowacji związanych z iBeaconami, retargetingiem oraz nowymi modelami w e-Commerce.

Kongres poprowadzi Artur Kurasiński – uznany bloger, mentor i współtwórca Fokus – smarter anatytics.

Gościem specjalnym Kongresu będzie Stéphane Antiga – aktualny trener reprezentacji Polski siatkarzy. Szkoleniowiec obecnych mistrzów świata opowie o budowaniu i motywowaniu mistrzowskiego zespołu, kluczowych wyzwaniach i czynnikach sukcesu.

Szczegółowy program i informacje nt. prelegentów znajdziesz na: http://www.marketingautomationcongress.com/pl/