1. Wzrost e-commerce w październiku.

Wrzesień okazał się być bardzo trudny dla sprzedaży online, ale wyniki z października zdecydowanie to nadrabiają. Wzrost dla towarów nieżywnościowych sięgnął 15.4% (12.1% w zeszłym roku). Bez wątpienia święta w tym roku będą imponujące pod względem e-handlu. Dane oparte o wyniki BRC-KPMG Retail Sales Monitor.

Źródło: http://internetretailing.net/2014/11/online-sales-grow-in-october-though-halloween-heatwave-leaves-overall-sales-flat/

2. Nowi gracze na rynku e-commerce – Magazyny mody.

Popularne magazyny jak Elle, Grazia czy Vogue inwestują w globalny e-commerce przez uruchomienie platform modowych by rozwinąć w ten sposób markę i rozszerzyć jej międzynarodowe znaczenie, a tym samym dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Żródło: http://evigo.com/17629-fashion-magazines-investing-e-commerce-ventures/

3. 7 startupów wartych uwagi.

Siedem technologii, które pozwolą Ci przebić konkurencję, zapewnić najlepszą obsługę klienta i szybciej tworzyć oraz wdrażać innowacje.

Źródło: http://techcrunch.com/2014/11/14/7-information-technology-startups-that-will-change-how-businesses-innovate-in-2015/

4. Rich Pins od Pinterest wspierają e-detalistów Shopify.

„Dla e-detalistów, platforma ta przebija Facebook’a i Twitter’a dla średniej wartości zamówienia w 2013 roku i dominuje w generowaniu ruchu w pewnych branżach.” – Dyana Winter, Social Media Manager w Shopify.

Źródło: http://www.shopify.com/blog/14862781-pinterest-rich-pins-now-automatically-enabled-for-shopify-merchants

5. Innowacyjna aplikacja mobilna od Sainsbury’s.

Może sporo namieszać w środowisku e-commerce. Dzięki niej klient nie stoi w kolejce, a proces zapłaty trwa jedynie parę sekund. Świetny przykład jak nowe technologie zmieniają cały proces zakupowy.

Źródło: http://evigo.pl/10093-wielka-brytania-siec-sainsburys-innowacyjna-aplikacja-mobilna/