Na Konferencji B2B Commerce wystąpi także Tomasz Lis, eCommerce Manager w Brand Distribution. Co będzie tematem jego prelekcji i jakie dostrzega trendy na rynku?

1. O czym będziesz opowiadał podczas swojego wystąpienia?

Chcę podzielić się wiedzą i doświadczeniami zdobytymi dzięki kontaktom z ludźmi, którzy wspierali wdrożenia lub zarządzają kanałem e-commerce w B2B na skalę międzynarodową, w firmach takich jak Grainger, Elektro-Material AG, Rexel UK, Nespresso, Hilti…

Mając zaledwie 30 minut postaram się poruszyć kilka ważnych kwestii, które rozwiną później w swoich wystąpieniach inni prelegenci. Bazował będę na praktycznych aspektach, które mam nadzieję zainspirują słuchaczy i pomogą w przygotowaniach do wdrożenia lub optymalizacji B2B. Będzie mowa m.in. o wyzwaniach przed jakimi stanęły owe firmy, o ważnych lekcjach jakie wyciągnęły a także o powodach dla których podjęły takie, a nie inne decyzje. Po prostu wybrane best practices.

2. Co zaskoczyło Cię najbardziej w pracy eCommerce B2B?

Zaskoczyła mnie kompleksowość projektów, która potwierdza m.in., że omni-channel to nie tylko „stan umysłu” czy jakaś mantra, którą powtarza rynek ostatnimi czasy, ale jest to realne wyzwanie.

3. Na co powinien zwrócić uwagę przedsiębiorca, który rozważa uruchomienie sprzedaży on-line w kanale B2B? 

Zdecydowanie powinien się skupić na procesach i pracy z całą strukturą firmy, nie zapominając o kliencie. To pomoże mu nie tylko wybrać odpowiednią technologię, ale i efektywniej wdrożyć projekt i zmniejszyć jego ryzyko.

4. Jakie dostrzegasz kierunki rozwoju eCommerce B2B?

Zaczniemy od podstawowego trendu, który nie dla wszystkich jest oczywisty: wpływ B2B e-commerce na B2B commerce. W samym zaś B2B e-commerce bez wątpliwości trendami są min: omni-channel oraz konsumeryzacja B2B, która niesie za sobą kolejne trendy jak np. personalizacja w B2B.

 

10 Grudnia w Businessman Institute w Warszawie.
Więcej o Konferencji: www.b2bcommerce.pl