1. Amazon testuje dostawę w godzinę.

Gigant e-commerce chce być pierwszy we wszystkim. Wprowadza właśnie nową usługę Amazon Prime Now, dzięki której możliwe będzie dostarczenie zakupionego towaru jedynie w godzinę. Na razie dostępna dla mieszkańców Nowego Jorku.

Źródło: http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/706165,1163558-Amazon-obiecuje-dostawe-w-godzine.html

2. Otto pokazuje e-commerce na żywo.

Przez cały dzień (08.12.) można było obserwować przebieg transakcji w 16 sklepach internetowych należących do Otto Group. Udostępnione dane zawierały słowa kluczowe, lokalizację klientów, zapełniane przez nich koszyki i nawet ich ostateczne wartości.

Źródło: http://evigo.pl/10729-otto-group-daje-wglad-w-sprzedaz-na-zywo/

3. Żabka uruchomi e-sklep.

Spółka Żabka potwierdza, że planuje uruchomienie sklepu internetowego. Powodem do przyspieszenia prac nad projektem jest zwiększona aktywność pozostałych sieci handlowych na polu e-handlu żywnością.

Źródło: http://tech.money.pl/przemysl/artykul/zabka-uruchomi-sklep-internetowy-e-handel,127,0,1671807.html

4. Allegro wprowadza reklamy dla sprzedawców.

Usługa ads.allegro pozwala zaprezentować produkty na pierwszym miejscu listy wyszukiwania. Można z niej korzystać z dowolnym budżetem, opłaty pobierane są według modelu CPC.

Źródło: http://evigo.pl/10693-allegro-uruchamia-system-reklam-dla-sprzedawcow/

5. Aplikacje mobilne dominują.

52% czasu spędzonego przez konsumenta w sieci to korzystanie z aplikacji mobilnych na smartfony i tablety. 40% aktywności online pochodzi z wyszukiwarek internetowych używanych na laptopach, a jedynie 8% z wyszukiwarek w smartfonach i tabletach.

Źródło: https://www.internetretailer.com/2014/12/10/mobile-apps-dominate-time-consumers-spend-online