1. Strefa Samsung w serwisie Morele.net

Samsung Electronics Polska nawiązał strategiczną współpracę z Morele.net, jednym z największych sklepów on-line w Polsce. Jest to pierwszy tego typu projekt firmy Samsung w Europie Środkowo-Wschodniej.

Źródło: http://www.wprost.pl/ar/485753/Strefa-Samsung-w-serwisie-Morelenet/

2. Google wprowadza „Buy now”.

To kolejny krok w stronę e-commerce. Rozwiązanie podobne do tego, które już z powodzeniem stosuje Amazon „one-click ordering”. Kto jednak powiedział, że nie można inspirować się potencjalną konkurencją?

Źródło: http://marketingland.com/google-shopping-may-go-deeper-ecommerce-111231

3. FedEx rozszerza działania cross-border.

FedEx nabył właśnie Bongo International, lidera w optymalizacji rozwiązań i technologii transgranicznych. Z pewnością wprowadzi to spore zmiany na globalnym rynku e-commerce.

Źródło: http://evigo.com/18305-fedex-expanding-cross-border-solutions/

4. Twitter wprowadza nowe możliwości targetowania reklam.

W ostatnim roku, firma dała reklamodawcom narzędzia do targetowania przez mobile OS, urządzenia mobilne i łączność WiFi. Dziś to rozwijają się dwie kolejne opcje: możliwość targetowania przez operatora komórkowego oraz przez użytkowników z nowymi urządzeniami mobilnymi.

Źródło: http://marketingland.com/twitter-mobile-carrier-targeting-111340

5. Lawinowy wzrost sprzedaży kosmetyków online.

Biorąc pod uwagę wszystkich konsumentów, w ciągu ostatnich 12 miesięcy odsetek osób kupujących produkty kosmetyczne w sieci wzrósł aż o 76% i wynosi 29%. Rośnie także grono klientów poszukujących informacji o tych produktach w sieci, a następnie kupujących w sklepach stacjonarnych bądź internetowych.

Źródło: http://evigo.pl/10840-raport-iab-lawinowy-wzrost-sprzedazy-kosmetykow-online/