1. Pivotal wybiera Open Source

Kilka dni temu ogłosił, że zdecydował się przenieść 3 główne elementy Big Data Suite na open source. Jak się okazało, wszystko za sprawą preferencji klientów.

Źródło:http://techcrunch.com/2015/02/17/pivotal-pivots-key-big-data-suite-components-to-open-source/

2. LinkedIn uruchomiło właśnie swoją globalną sieć reklam

Partnerem tego przedsięwzięcia został AppNexus, który zapewni dostarczenie reklam na podstawie danych LinkedIn, nie tylko na samej platformie i aplikacjach, ale na ponad 2.500 stron biznesowych.

Źródło: http://www.businessinsider.com/linkedin-launches-an-ad-network-2015-2

3. Samsung poważnie zagrozi pozycji Apple Pay

Kilka dni temu Samsung kupił start-up, którego narzędzie do płatności mobilnych zmieni układ sił na rynku. LoopPay wciąż jest jeszcze w fazie rozwoju, ale już teraz ma ogromną przewagę, dzięki swojej technologii.

Źródło: http://www.businessinsider.com/samsung-buying-looppay-2015-2

4. Facebook wprowadza nową usługę reklamową

Facebook wprowadza nowy system, za pomocą którego będzie monitorować wyniki trafności reklam emitowanych na swoim portalu, dostosowując je do zainteresowań użytkowników. Korzystanie z nowego systemu ma pomóc firmom w szybszym i bardziej trafnym dotarciu do odbiorców, a zarazem obniżyć koszty reklamy.

Źródło: http://evigo.pl/11444-facebook-nowa-funkcja-udoskonali-reklamy-online/

5. First Data Polska wprowadza usługę płatności online

Payeezy zapewnia liczne usługi dodane pozwalające przedsiębiorcom na obniżenie kosztów transakcji i wzrost atrakcyjności płatności dla klienta. Przedsiębiorca będzie mógł wprowadzić system sprzedaży online porównywalny z systemami wykorzystywanymi przez największe sklepy internetowe.

Źródło: http://retail360.pl/first-data-polska-wprowadza-usluge-platnosci-online/