1. Panasonic dla branży handlowej

Podczas Międzynarodowych Targów Technologii w Handlu EuroCIS 2015 Panasonic przedstawił najnowsze rozwiązania mobilne, które mogą zostać wykorzystane m.in. w handlu wielokanałowym.

Źródło: http://retail360.pl/panasonic-dla-branzy-handlowej/

2. Otto Group globalnym inkubatorem startupów e-commerce

Koncern zamierza skupić się na inwestycjach w startupy związane z e-commerce, sprzedażą mobilną oraz oprogramowaniem. Wśród inwestycji e.ventures, które odniosły sukces rynkowy, znajdują się portale takie jak platforma Auctionata, Azimo oraz and farfetch, sklep z artykułami luksusowymi.

Źródło: http://evigo.pl/11606-otto-group-globalnym-inkubatorem-startupow-e-commerce/

3. Google umożliwia czat z firmą prosto z wyszukiwarki

Google testuje usługę, która umożliwia czat z przedsiębiorstwami prosto z wyników wyszukiwania w przeglądarce. Jeżeli firma jest dostępna online można natychmiast połączyć się z nią za pośrednictwem czatu na Google Hangouts.

Źródło: http://techcrunch.com/2015/02/24/google-hangouts-for-places/

4. RUCH rozpoczyna współpracę z Komputronik.pl

Dzięki wdrożeniu usługi Paczka w RUCHU-u, klienci sklepu internetowego Komputronik.pl mają możliwość skorzystania z dodatkowego sposobu dostawy. Zamówiony towar mogą teraz odbierać w dowolnie wybranej spośród 2 200 placówek zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach oraz na terenach wiejskich.

Źródło: http://www.propertynews.pl/ruch-rozpoczyna-wspolprace-z-komputronik-pl

5. Wkrótce zareklamujesz swoją aplikację w Google Play

Twórca Androida udostępni możliwość płatnego promowania aplikacji mobilnych na platformie Google Play. Program ma działać analogicznie do systemu Adwords. Użytkownicy, którzy w androidowym sklepie wyszukują aplikacje, wkrótce nad wynikami organicznymi zobaczą rekordy sponsorowane. Będą one oznaczone jako reklama.

Źródło: http://interaktywnie.com/biznes/newsy/mobile/wkrotce-zareklamujesz-swoja-aplikacje