1. DHL jak Allegro. Firma kurierska idzie w e-handel

Potentat branży logistycznej uruchomił w Polsce własny pasaż internetowy. Jedna z największych firm kurierskich na świecie znalazła sposób, jak złowić klientów handlujących w internecie. W Polsce wystartował właśnie serwis All You Need (AYN)

Źródło: http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/DHL-uruchamia-internetowy-pasaz-handlowy/

2. Facebook pozwoli szybciej dotrzeć do grupy docelowej

Nowe narzędzie o nazwie „dane tematyczne,” prześwietla posty użytkowników według fraz i słów kluczowych związanych z poszczególnym tematem. Dzięki temu firmy mogą pozyskać wiedzę na temat tego, co mówią o konkretnym produkcie ich grupy docelowe na portalach społecznościowych.

Źródło: http://evigo.pl/11791-facebook-nowa-funkcja-pozwoli-szybciej-dotrzec-grupy-docelowej/ 

3. Chrome obsłuży powiadomienia push

Powiadomienia push trafiają do Chrome w postaci dwóch API, które wykorzystać mogą twórcy stron www. Rozwiązanie to pozwala stronie internetowej na wysyłanie do nas powiadomień nawet w sytuacji, gdy przeglądarka jest zamknięta.

Źródło: http://antyweb.pl/chrome-42-obsluzy-powiadomienia-push/

4. Sephora będzie konkurowała na amerykańskim rynku z Amazonem

Sieć drogerii uruchamia własną wersję Amazon Prime, oferując ekspresowe, darmowe dostawy w ramach abonamentu. Działający na amerykańskim rynku sklep internetowy Sephory wprowadził dla swoich klientów nowy program członkowski, podobny do tego, który oferuje Amazon.

Źródło: http://evigo.pl/usa-sephora-wprowadza-opcje-dostaw-blyskawicznych/

5. Japoński gigant wkracza na polski rynek restauracyjny

Zakup Quandoo przez Recruit Holding to największa azjatycka inwestycja w e-biznes na polskim rynku.Firma QuandooObecnie znajduje się w top 25 europejskich start-upów, obok Spotify czy BlaBlaCar.

Źródło: http://retail360.pl/japonski-gigant-wkracza-na-polski-rynek-restauracyjny/