Jaka jest przyszłość User Experience w świecie Omnichannel
W świecie Omnichannel ilość touchpoints z którymi ma kontakt nasz klient rośnie z każdym rokiem. Sprawia to, że coraz trudniej jest zachować spójność komunikacji z …
W świecie Omnichannel ilość touchpoints z którymi ma kontakt nasz klient rośnie z każdym rokiem. Sprawia to, że coraz trudniej jest zachować spójność komunikacji z …
Już za dwa tygodnie Warsaw Email Summit 2015, na którym pojawi się także nasza UX Strategist – Anna Lankauf. Co to Warsaw Email Summit? Warsaw Email …
W czasie wakacji wiele osób boryka się z problemem spakowania swoich rzeczy do małej, podróżnej walizki. Co wziąć? Jak ułożyć rzeczy, aby maksymalnie wykorzystać miejsce? …
Jednym z elementów skutecznego zarządzania projektami jest stosowanie lessons learned, czyli gromadzenie i rozpowszechnianie doświadczeń i pomysłów na usprawnienia, jakie pojawiają się w trakcie projektu. …
Prowadziłem własny sklep, od 7 lat współtworzę firmę pracującą dla klientów w Europie i USA. Obsługujemy ponad 100 klientów eCommerce na stałe. Postanowiłem zebrać oprogramowanie, …
Przed uruchomieniem swojej pierwszej firmy i w trakcie jej rozwijania są rzeczy, które ich założyciele powinni wiedzieć. W infografice zebraliśmy nasze ‚must have’ pełne przydatnej …
Niedawno miałam okazję prowadzić testy użyteczności prototypu nowej platformy e-commerce dla jednego z naszych klientów. Projektowanie poprzedzone zostało skrupulatnym i kompleksowym procesem analitycznym, w trakcie …
Apple już dawno stało się topowym graczem w e-Commerce. Roczna sprzedaż produktów cyfrowych na platformie Apple to ponad $16 billionów – to 16 razy więcej …
Projektując dla klienta, bez względu na to, w jakim dziale pracujesz, musisz dobrze wiedzieć kim jest i czego mu potrzeba. Nawet najlepsi specjaliści nie są …
Machine Learning jest jednym z trendów, które mają największy potencjał by w bliskim czasie zmienić obraz e-Commerce. W technologiach Machine Learning prym wiodą IBM oraz …
Oprogramowanie e-Commerce B2B zawiera często wiele dedykowanych funkcji jak kredyt kupiecki, rozbudowane wielopoziomowe konta klientów, tworzenie ofert i cenników. Wszystko to sprawia, że aplikacje e-Commerce …
Wyobraź sobie, że korzystasz pierwszy raz z jakiejś platformy internetowej jako użytkownik. Platforma jest idealna. Wszystko jest na swoim miejscu, zrozumiałe, poruszasz się po niej …
Zaangażowanie: to słowo obwołano hasłem przewodnim ostatniego World Usability Day. Na nim koncentrowały się liczne spotkania, konferencje, szkolenia i warsztaty UX na całym świecie. Dlaczego? …